over ons | contact | maatwerk offerte | klantenservice | Advies nodig? Bel ons: +31 (0)486 700 277
U bevindt zich hier: Klantenservice > Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan dan kunt u altijd contact opnemen met onze Klantenservice. U kunt ons tijdens kantooruren bereiken op telefoonnummer 0413 74 60 11 of u kunt ons contactformulier invullen dan bellen wij u zo snel mogelijk terug.

Maakt Horecamenukaarten.nl ook menukaarten op maat?
Horecamenukaarten.nl vindt dat iedere horecazaak uniek is, daarom is maatwerk ons uitgangspunt. Natuurlijk leveren wij ook, standaard producten, maar al deze producten kunnen wij voor u personaliseren. In meer of mindere mate, afhankelijk van uw wensen en budget. U kunt in onze webshop direct aangeven of u uw menukaart wilt voorzien van een standaard gravure of een gravure met uw eigen logo. Dit is mogelijk op bijna al onze menukaarten. Heeft u een specifieke wens of wenst u vrijblijvend advies? Neem dan gerust contact met ons op!
Hoe plaats ik een bestelling?
U kunt direct een bestelling plaatsen in onze webshop. Hieronder hebben wij stap voor stap beschreven hoe u eenvoudig een bestelling plaatst:

  1. U vult uw winkelwagen met de gewenste producten. Dit kunt u op diverse manieren doen. U kunt direct op de overzichtpagina een product bestellen of u kunt ervoor kiezen om eerst de detailpagina te bekijken.
  2. Rechtsbovenin ziet u ten alle tijden uw winkelwagen. Wanneer u hierop klikt ziet u de inhoud van uw winkelwagen.
  3. De winkelwagen kan ten alle tijden bewerkt worden door producten te verwijderen, toe te voegen of aantallen te wijzigen.
  4. Wanneer u wilt overgaan tot bestellen klikt u in de winkelwagen op "Bestelling plaatsen".
  5. Vervolgens komt u in het afrekenscherm. Hier dient u uw gegevens in te vullen waarna u vervolgens kunt overgaan tot betaling.
Op welke manieren kan ik betalen?
Wij bieden u de volgende betaalmethoden:

  • iDeal (ABN AMRO Bank, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers, Knab)
  • PayPal
  • Achteraf betalen (Afterpay)
Hoe duurzaam zijn de scharnieren van de menukaart?
Onze gecoate en metalen worden gemaakt van een duurzaam materiaal. Het aantal keren dat u de kaart open- en dicht kunt vouwen is vrijwel eindeloos.
Hoe komt het dat de menukaart niet soepel opent?
De gecoate en metalen menukaarten worden door ons opengevouwen (plat) geproduceerd. De menukaart wordt soepeler naarmate deze vaker open en dicht wordt gedaan. Door de menukaart een aantal keren maximaal open te vouwen, maakt u deze soepeler.
Kan ik een sample opvragen?
Indien u graag, voordat u een keuze maakt, vrijblijvend enkele voorbeelden wilt zien, sturen wij u deze graag toe. U kunt ook een afspraak maken met onze medewerker, die komt graag bij u langs.
Hoe moet ik mijn logo aanleveren?
Indien u kiest voor een gepersonaliseerde menukaart hebben wij uw logo of bedrijfsnaam nodig in een zogenaamd vectorbestand. De meeste voorkomende bestanden zijn EPS of AI. Als u deze zelf niet heeft kunt u dit navragen bij uw ontwerper of bij degene die uw drukwerk realiseert. Het is alstijd mogelijk om uw bestand door ons om te laten zetten naar vector formaat. Hieraan zitten dan wel kosten verbonden.
Hoe komt de gravure op de juiste plaats?
Voordat wij uw menukaarten definitief gaan voorzien van een gravure, sturen wij u eerst een impressie toe ter goedkeuring.
Wat is het minimum aantal menukaarten dat ik moet bestellen?
Aangezien Horecamenukaarten.nl zelf de kaarten produceert, kunt u bij ons al vanaf 1 stuk bestellen. Let wel op dat de verzendkosten een vaste prijs zijn.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor het verzenden van onze menukaarten maken wij gebruik van verschillende pakketdiensten waarbij u moet tekenenen voor ontvangst. Zo weten wij en u zeker dat uw bestelling aankomt. De gemiddelde levertijd is 2 - 3 weken. De kosten voor verzenden zijn afhankelijk van het product en worden voor betaling getoond. Per bestelling betaald u € 8,95 voor verzending binnen Nederland. Voor verzending naar België betaald u € 16,95 per bestelling.
Wat betekenen de pictogrammen?
Voor uitleg van de pictogrammen kunt u terecht bij materiaal en onderhoud.
Kan ik mijn menukaarten ook retourzenden?
Ja hoor, dat kan. U dient ze dan goed verpakt terug te sturen zodat ze niet beschadigen. Beschadigde artikelen nemen we niet retour. Het retourzenden is voor risico van de klant. Let op: Indien u gepersonaliseerde artikelen besteld heeft of maatwerk is retourzenden helaas niet mogelijk.
Kan ik mijn menukaarten ook zelf op komen halen?
Ja hoor, geen probleem. U hoeft dan geen order te plaatsen in onze webshop maar u kunt direct contact met ons opnemen. Wij maken voor u dan een orderbevestiging. Na betaling van de factuur kunt u uw bestelling op komen halen op het adres: Jan Tinbergenstraat 8C, 5491 DC Sint-Oedenrode.
© 2016 Horecamenukaarten.nl is een label van decover bv.

Toegevoegd aan uw winkelwagen

Het door u geselecteerde product is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Wilt u verder winkelen of bestellen?